måndag 15 maj 2017

Välkommen!

Kanske kikar du in i min blogg för första gången för att du varit på workshop för mig och Fru Limegrön på Stockholm hobby & craft.


Jag är inte jätte bra på att uppdatera bloggen men här finns en del alster som inte är DT uppdrag, annars kommer det fortare i Fru Limegrön blogg i dagsläget :)



Jag tycker att det är jätte kul att dela med mig av HUR jag gör så fråga gärna så hjälper jag till. Håller gärna kurser om behov finns även för andra butiker eller pyssel-sällskap!

Älskar också att utvecklas och lära mig mer om mixed media och tekniker överhuvudtaget och tänkte att vi kanske kan byta atc-kort med fokus på mixed media och förklara hur man gör.


Vore jätte roligt om du vill vara med!
Maila mig på lena @tjohej.se (fast utan mellanslag)

Tack för att ni kikade in och välkomna åter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar