måndag 15 maj 2017

Min scrap-fru

Jag vet inte vart jag hörde uttrycket först men då vitt jag vet betyder det i alla fall nått i stil med vapendragare eller bästa scrap vän. Och det är ju min Victoria, min scrap fru!




Fru limegrön frågade mig bör jag var och hälsade på i butiken om jag och Victoria hänger ihop jämnt för överallt för hon såg en av oss så såg den andre men tyvärr umgås vi alldeles för lite. Det är nog därför som vi hänger ihop så på scrapträffar.




Layouten är gjord till en utmaning från 13@rts för ett tag sedan och är nästan en CASE (copy and steel everything) men istället för fjärilar använde jag stjärnor. Och en annan färg skala.




Det var en rolig layout att göra och med 13@rts färger och rubriker är det ganska enkelt att få det snyggt också.

Ha en bra vecka och jag hoppas vi ses i Solna på stora träffen och mässan i maj!

Lena Wanel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar